lördag 13 juni 2015

Masters

I går åkte vi ett ganska slitet gäng till Masters i Danmark. Johanna Fritzon kom och hämta mig, Ida och Joggy i Sävsjö vid halv1 ungefär i går och sedan bar det av till Göteborg för att hinna med båten som skulle ta oss till Danmark och sedan Århus. Ungefär vid halv 10 på kvällen var på plats på vandrarhemmet, jag och Ida gick ungefär in på rummet och somna igen. Ida var trött från gårdagen och jag var både sliten och sjuk. Jag blev tyvärr sjuk efter balen förra veckan och har varit det sen dess och det har inte blivit bättre av studentkamp, sena kvällar och sedan studenten.
Efter några timmar i bilen med mig så har även Joggy blivit sjuk tyvärr.

Dagen börja tidigt för mig och Ida som hade start halv 9 i morse. Det va fint väder med sol och ingen vind. Jag hade lite problem med min bana med skott som inte registrerades så när jag hade 5 skott kvar fick jag byta bana. Innan det beslutet tog hade jag stått kvar ett tag men det lyckades inte fixa problemet. Jag fick ihop 549 och 604,6.
Ida sköt bra hela matchen och fick 567 och 613,1 i liggen. Dessa resultat blev hon 9:a på i båda grenarena.
Joggy sköt på eftermiddagen och då hade solen gått o moln och det börja regna lite men det var fortfarande vindstilla. Joggy kämpa bra och fick 1132 och 611,9 vilket han var ganska nöjd med.

Nu under kvällen har vi tagit det lugnt och lagart upp med alvedon och nässpray. Lite mat och vi lyckats göra och vi har hittat lite svenska kanaler att kolla på. I morgon väntar en lång dag, först ut är tjejerna, sedan killarna och prisutdelningen är någon gång vid halv 10 på kvällen. Så på natten till måndag är vi nog hemma.

Har inga bilder tyvärr, sak bättra mig tills i morgon.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar